Szkolenia
Nasze szkolenia to indywidualne warsztaty wraz z wdrożeniem!
Naszym celem jest wzmocnienie Twoich umiejętności z zakresu zarządzania placówką, a Twojego personelu z obsługi pacjentem. Skupiamy się tylko na dwóch obszarach, które uznajemy za kluczowe w organizacji: zarządzaniu oraz sprzedaży i obsłudze pacjenta.
Nie znajdziesz tu gotowych programów. Naszymi klientami są zarówno duże kliniki, jak i małe gabinety. Wszystko powstaje indywidualnie po wcześniejszej bezpłatnej analizie, która dostarcza nam szczegółowych informacji na temat tego, co warto zrobić, by podnieść Twoją efektywność. Po zakończonym szkoleniu zawsze odbywamy z Uczestnikami dodatkowe sesje online indywidualne lub grupowe.
Zbuduj z nami swoją przewagę.
Uzyskaj bezpłatną konsultację
(+48) 882 487 292
Nasz proces
01
Konsultacja
Bezpłatna analiza, podczas której ustalamy Twoją obecną sytuację, potrzeby i zdefiniowanie jasnych celów i obszarów do poprawy.
02
Diagnoza
Na podstawie konsultacji przygotowujemy program szkolenia dopasowany do realizacji Twoich celów.
03
Plan działania
Oprócz indywidualnego programu szkolenia przekazujemy rekomendację dodatkowych działań, które wzmocnią Twoją przewagę biznesową.
04
Wdrożenie i rozwój
Przeprowadzamy szkolenie w formie warsztatów. Wzmacniamy Twoje umiejętności, tak by móc je wykorzystać niezwłocznie po szkoleniu.
05
Weryfikacja
Po zakończonym szkoleniu masz zapewnione wdrożenie w formie dodatkowych sesji grupowych lub indywidualnych online.
szkolenie
Skuteczny Manager
Zarządzanie to planowanie, organizowanie, kontrolowanie i wiele więcej! Nauczymy Cię jak optymalizować działania, zaangażować zespół i odzyskać czas.
Dlaczego warto?
- Identyfikacja obszarów do poprawy - znajdziemy je i wspólnie wzmocnimy
- Strategia - nauczysz się jak działać strategicznie, zarządzać czasem i wzmocnić osobistą wydajność
- Regularny dopływ pacjentów - zadbamy o efektywne pozyskiwanie nowych pacjentów
- Motywacja - zrozumiesz jak wpływać na wzrost zaangażowania swojego zespołu
- Wyznaczanie celów - nauczysz się zarządzać przez cele skupiając na priorytetach
- Automatyzacja procesów - wdrożymy narzędzia, materiały, checklisty, standardy które usprawnią Waszą codzienną pracę
Kto skorzysta?
- Właściciele firm
- Manager placówki medycznej
- Osoba dedykowana do obsługi obszarów zarządczych
- Lekarz prowadzący swoją praktykę
szkolenie
Obsługa pacjenta
Chcesz stać się ulubioną placówką swoich pacjentów? Nauczymy Cię profesjonalnej i nowoczesnej obsługi, która wyróżni się w Twoim otoczeniu.
Dlaczego warto?
- Zwiększymy standardy obsługi pacjenta. Oprócz warsztatów otrzymasz miesięczne wsparcie we wdrożeniu.
- Uprawnimy proces Twojej obsługi
- Nauczymy Cię radzić sobie z trudnymi sytuacjami. Nasze warsztaty to trenowanie praktycznych umieję†ności
- Pomożemy w badaniu zadowolenia klientów. Przed szkoleniem przeprowadzamy audyt cichego pacjenta. Sprawdzimy, które obszary wymagają poprawy.
- Zyskasz przewagę konkurencyjną budując trwałe relacje z pacjentami.
- Otrzymasz narzędzia i materiały, które wykorzystasz niezwłocznie po zakończonym szkoleniu
Kto skorzysta?
- Manager placówki medycznej
- Personel rejestracji
- Personel pomocniczy
- Lekarz prowadzący swoją praktykę
Praktyczne wskazówki biznesowe
Dołącz do newslettera premium, który co tydzień da Ci wartościową wiedzę i konkretne instrukcje jak udoskonalić sprzedaż, zarządzanie i wizerunek placówki.
Skontaktuj się
z nami
Zadzwoń, napisz, umówmy się i porozmawiajmy o Twoim biznesie lub zapytaj o szkolenie.
Telefon
+48 882 497 292
kontakt@medi-flow.pl